ΤεχνολογίαΤίτλοι Ειδήσεων
Καινοτομία της Vodafone και Mango: Ψηφιακά δοκιμαστήρια

Με τη συμβολή της Vodafone και Mango, εταιρίας πώλησης ειδών μόδας, βρίσκεται σε εξέλιξη η δημιουργία ενός προγράμματος για την τοποθέτηση ψηφιακών δοκιμαστηρίων στα καταστήματα της εταιρίας. Καίριο κομμάτι του προγράμματος αυτού αποτελεί ένας καινοτόμος ψηφιακός καθρέφτης IoT που υπήρξε αποτέλεσμα συνεργασίας των Vodafone, Mango και Jogotech.
Με τον καθρέφτη αυτόν, ο υποψήφιος αγοραστής έχει την ευχέρεια στα εν λόγω ψηφιακά δοκιμαστήρια να σαρώσει τις ετικέτες των προϊόντων που προτίθεται να αγοράσει, να επικοινωνήσει με το προσωπικό του καταστήματος άμεσα και εύκολα μέσω ενός ψηφιακού ρολογιού και εν τέλει να του παράσχει ο καθρέφτης επιλογές ένδυσης συναφείς με τα κομμάτια που έχει ο ίδιος ο πελάτης αρχικά επιλέξει.
Βασικό μέλημα και άμεση επιδίωξη της εταιρίας Mango, αποτελεί η επέκταση του νέου αυτού εγχειρήματος σε όλα τα μεγάλα καταστήματά της από την Βαρκελώνη της Ισπανίας έως την Αμερική, συνδυάζοντας έτσι τις ηλεκτρονικές αγορές μέσω του Διαδικτύου και των δυνατοτήτων που αυτό παρέχει με τις κλασικές αγορές από τα καταστήματα. Εν τέλει, η καινοτομία αυτή συνιστά ένα μεγάλο βήμα προς την σύνδεση της εταιρίας με το αγοραστικό της κοινό μέσω ενός ψηφιακού μετασχηματισμού.
Συντάκτης άρθρου:
Σάκης Κατσένιος
Διαχειριστής πολυμέσων-Social Media